Friday, May 10, 2013

Kenwright belijdt 'dankbaarheid en bewondering' voor uitgaande Moyes


Everton voorzitter Bill Kenwright heeft geprezen David Moyes na het nieuws dat de Schot de volgende Manchester United-manager zal worden.
Moyes zal Goodison Park te verlaten na 11 jaar de leiding over te nemen van Alex Ferguson op Old Trafford in juli en Kenwright heeft wenste de 50-jaar-oude waterput, terwijl toe dat hij de hoop van het houden van de Schot op Merseyside had koesterde.
Kenwright vertelde Sky Sports: "Hij is een geweldige manager en Manchester United zijn heel veel geluk Laten we eerlijk zijn, zouden we niet staan ​​in de weg, want hij is einde contract Het was zijn beslissing en hij maakte het...
"We hebben echt een goede 11 jaar gehad en het is mijn taak en de taak van de club om een ​​waardige opvolger te krijgen en voort te bouwen op wat David heeft heel zeker aan de voetbalclub gebracht en gaan vanaf daar.
"Het is nu belangrijk dat we eindigen het seizoen tegen West Ham en Chelsea en we handhaven onze positie en dat Everton Football Club blijft in de David Moyes traditie en de Everton Football Club traditie.
"Ik ben vrij overtuigd dat Evertonians alleen zal hebben dankbaarheid en bewondering en zal met hem voor de komende twee wedstrijden en niet voor twee wedstrijden volgend seizoen, ik kan u beloven dat!"
Kenwright stond erop dat zijn aandacht zou snel overschakelen naar het vinden van Moyes 'opvolger, maar waarschuwde dat het proces enige tijd kan duren, met de club graag de best mogelijke vervanger te vinden.
"We hebben echt zullen daar het vinden van de juiste man voor deze voetbalclub," voegde hij eraan toe. "Omdat je weet dat het een buitengewone voetbalclub, zoals alle voetbalclubs die wordt aanbeden door zijn fans, zij zijn de mensen meer dan iets dat ik heb zitten denken van de afgelopen 24 uur.
"Elf jaar geleden, maakte ik een beslissing en het was meteen een beslissing na ontmoette ik David. Dat gaat niet op dit moment gebeurt, ik heb zeer ernstig te zijn en we zijn op zoek naar wat voor soort kandidaat is die er zijn die kunnen neem voren de club.
"Het is nu een jaar geleden dat David en ik ging zitten en wij gingen door dit seizoen en volgend seizoen, hebben we al plannen voor volgend seizoen tot voor kort dus hij is mijn manager en ik serieus hoopte en dacht dat hij de manager volgende zou zijn seizoen.

"Ik zal niet tegen je liegen en zeggen dat er niemand in mijn hoofd en voetbalschoenen nike er is niemand in het hoofd van de club en er is niemand in de hoofden van de club supporters '.
"Ze zijn niet gek, Everton supporters, namen zij tot David Moyes direct, de avond dat hij aankwam. Ik ga op zoek naar die supporters om de aard van de begeleiding die echte voetbalfans kunnen geven aan een voorzitter en een voetbalclub te krijgen.
"We kunnen niet individueel pollen elk van hen, maar het is belangrijk dat ze de juiste man en de voetbalclub krijgt de juiste man.
"Ze weten dat het avontuur dat ze hebben gehad voor 11 jaar en ze willen dat het voortzetten en verder te groeien en ik denk dat het van voetbalschoenen vitaal belang voor hen, het is een zeer belangrijk onderdeel van mijn leven om een ​​moment te zien als dat."
n>
staak. Gezinnen en gezondheid zijn belangrijker dan een voetbalwedstrijd. "

No comments:

Post a Comment