Sunday, May 19, 2013

Di Canio backs Fletcher til at skinne


Sunderland leder Paolo Di Canio forventer store ting fra angriberen Steven Fletcher når han vender tilbage fra skade næste sæson.
Den Scot scoret 11 mål i 28 Premier League optrædener før de sat ud af spillet af en ankel ligament skade på international tjeneste i marts.
Og Di Canio, der efterfulgte Martin O'Neill ved roret i den Wearside klubben senere samme måned, ser frem til at arbejde med frodig 26-årig.
"Først og fremmest, så lad ham komme, fordi han har haft denne operation. Så jeg håber, at han kommer til at nyde at arbejde med mig. Jeg er glad for at arbejde sammen med ham, men jeg håber, at han vil være glad for at arbejde med mig, fordi han kan forbedre en masse, "sagde han.

"Hvis man forstår, at der indtil i dag har han kun spillet ikke at blive forvist. Han har til at blive en fodboldspiller for et hold, der ønsker at afslutte og etablere klubben i top 10 hver gang.
"Jeg håber, at han kommer til at holde på scoring som han har, fordi han scorede 11 mål, og han er topscorer.
"Nogle gange jeg fortæller mine strejkende, 'under mig, er du nødt til at score flere mål, sandsynligvis, men måske mindre nogle gange. Jeg er ligeglad, hvis du arbejder hårdt.
"I League Two, havde jeg en angriber score 11 mål, men vi sluttede øverst. Jeg havde fire spillere med 11 mål. Der var andre strejkende i League Two med 28, 29 mål, forvist til konferencen. Vi er nødt til at arbejde sammen og arbejde så hårdt for teamets årsagen til klubbens årsag. "
Wigan 4-1 nederlag til Arsenal på tirsdag sikrede Sunderland Premier League sikkerhed, men den italienske er opsat på at undgå en lignende kamp næste sæson.
"Planen skal nu ikke være at nå frem til slutningen af ​​sæsonen med mulighed for at gå ned," Di Canio tilføjet.
"Efter min mening er der en stor chance for at opbygge en nike fodboldstøvler anderledes fremtid, potentialet i denne klub er fantastisk, vi kan, med en professionel arbejdsmoral, det hold, der kan give mere tilfredse i fremtiden være..
"Det var den vigtigste ting, da jeg underskrev kontrakten så det faktum, at vi holder denne klub op er en stor, stor præstation.
"Vi var i reelle problemer i det øjeblik jeg underskrev kontrakten, efter min mening, så hvad vi har gjort, er et fantastisk stykke arbejde.
"Jeg er glad for formanden, glad for miljøet, fordi de gav mig en fodboldstøvler stor chance for at vise min kvalitet."

No comments:

Post a Comment