Friday, May 24, 2013

Henry: Galaxy waren beter dan New York


New York Red Bulls spits Thierry Henry heeft toegegeven zijn team hadden het geluk om Los Angeles Galaxy te verslaan met 1-0 in de Major League Soccer.
Tim Cahill geslagen voor New York in de eerste minuut van de tweede helft blessuretijd op zondag, het stelen overwinning in de Red Bull Arena, maar Henry beweerde na de wedstrijd dat de Galaxy 'beter waren'.
De Red Bulls op hun vermogen om te malen uit overwinningen in wedstrijden waar ze werden weggespeeld Henry geprezen, is iets wat New York worstelde met in de afgelopen seizoenen, volgens de 35-jarige Franse spits.

"Ik denk niet dat we speelden goed vandaag en ze (LA Galaxy) verdiende het niet om te verliezen", zei Henry.
"Ik dacht echt dat de weg LA speelden, vooral aan het einde ze verdienden om het spel te winnen, maar sinds ik hier geweest zouden we verloren hebben dat spel voor en wat ik vandaag geleerd was dat we dit soort wedstrijden kunnen winnen.
"Ik dacht dat LA waren beter dan ons vandaag, maar we wonnen."
Cahill scoorde het winnende doelpunt toen hij onder leiding Juninho's vrije trap voorbij Galaxy doelman Carlo Cudicini, een klassiek voorbeeld van de Australische ongelooflijke sprong en de handigheid van het scoren beslissende late goals.
Henry bracht hulde aan Cahill, maar ook gereserveerd speciale lof voor de Red Bulls 'centrale verdedigers Jamison Olave en Marcus Holgersson.
"Dat is het Tim Cahill weet ik, degene die ik heb gezien doen van dit soort dingen (met Everton) in de Premier League", zei Henry.
'Ik weet dat jullie het altijd over de jongens die scoren maar Olave en Holgersson waren uitstekend vandaag en hield ons in het spel.
"Zonder hen vandaag denk ik dat we kunnen twee of drie nul hebben verloren."

No comments:

Post a Comment