Thursday, June 6, 2013

Perez: Ronaldo met pensioen zal gaan bij Real


Real Madrid voorzitter Florentino Perez gelooft Cristiano Ronaldo zal bij de club blijven voor de rest van zijn carrière.
De Portugees werd geciteerd als "treurig" in het Bernabeu tijdens het seizoen 2012-13, wat leidt tot geruchten over een mogelijke transfer naar oude club Manchester United of big-uitgaven Paris Saint-Germain.
Maar Perez is verhuisd naar deze angsten weg te nemen, en gelooft dat de club zal meer succes vooruit met de 28-jarige in hun gelederen hebben.
"Ik denk dat Cristiano zijn professionele carrière bij Real Madrid zal eindigen," zei hij.

"En dat is niet alles, kan ik alles vertellen Madristas dat we binnenkort zullen winnen la Decima met Cristiano.
"Ik weet niet of de Madristas zijn zeer bezorgd over de verlenging van het contract van Cristiano. Hij heeft nog twee jaar."
Perez ook op aangedrongen spits Gonzalo Higuain was niet te koop in het Bernabeu, ondanks de Argentijnse spits - die in verband is gebracht met een voetbalschoenen verhuizing naar de Serie A kampioen Juventus - beweert hij wilde de club te verlaten.
"Niemand heeft me nog verteld dat Higuain wordt verlaten," voegde hij eraan toe.
"De club heeft nooit zet hem te koop aangeboden. We hebben altijd vertelden hem dat wij niet willen verkopen.
'Hij zei dat hij wil vertrekken, maar er is geen concreet aanbod. Als hij wil, zullen ze moeten zijn terugtrekkingsartikel betalen, maar er is geen aanbod tot nu.
"Ik sprak met Juventus onlangs en Higuain werd nooit besproken, dus ik ben een beetje verbaasd. Je kunt geen gesprekken met een voetbalschoenen kopen andere club de speler zonder toestemming openen. Juventus zijn een bevriende club, hoewel, dus ik denk dat alles zal spoedig duidelijk worden."

No comments:

Post a Comment