Friday, June 7, 2013

Mourinho: Ronaldo ikke acceptere kritik


Jose Mourinho hævder Cristiano Ronaldo 'tror, ​​han ved alt "midt rapporter om, at duoens forhold brød på Real Madrid.
Den portugisiske forlod den spanske hovedstad efter tre år med ansvar for Real og er vendt tilbage til at håndtere tidligere klub Chelsea i Premier League.
Ronaldo kom til klubben i 2009 for et gebyr rapporteres at være i området på 80 millioner pounds og har scoret over 200 mål i alle konkurrencer i fire sæsoner.
Mourinho insisterer han forsøgte at hjælpe videreudvikle Ronaldos spil, men mener, at den tidligere Manchester United angriberen ikke er i stand til at acceptere kritik.

"Jeg havde kun ét problem med ham, meget enkel, meget grundlæggende, som var, da en coach kritiserer en spiller fra et taktisk synspunkt forsøger at forbedre, hvad efter min mening kunne have været forbedret," fortalte han spansk tv-show Punto Pelota.
"Og i det øjeblik han ikke tage det meget godt, fordi han måske tror, ​​han ved alt, og træneren kan ikke hjælpe ham til at udvikle mere.
"Cristiano haft tre fantastiske sæsoner med mig, jeg ved ikke, om de var de bedste af hans karriere, fordi han havde nogle fantastiske øjeblikke med Manchester United.
"Jeg tror, ​​vi har skabt en fodboldstøvler fantastisk situation for ham taktisk, hvor han kunne udtrykke hele sit potentiale og vende det til registreringer og mål."
Mourinho også besvarede spørgsmål om, hvorvidt han følte 'forrådt' som Paulo Futre foreslog i sidste måned af forsvarsspiller Pepe efter Portugal international havde kritiseret hans manager team markeringer på Real.
"Det er et spørgsmål for ham ikke mig," tilføjede han.
"Det eneste jeg kan sige er, at han havde den ene fod ud af klubben, og jeg bragte ham tilbage, og jeg kæmpede for ham at blive udbetalt som en fantastisk spiller som ham, der skal indbetales.
"Men han blev såret, og adidas fodboldstøvler en dreng 13 år yngre (Raphael Varane) end ham kom ind og jeg følte det andet spiller fortjente at blive i teamet, og han (Pepe) ikke tager det meget godt.
"Og så pludselig alle de mennesker, der havde gjort noget, men kritisere ham før var på hans side (mod mig)."

No comments:

Post a Comment