Friday, June 14, 2013

Chelsea doelgroep gericht op euro


Marco van Ginkel zou willen spelen in de Premier League, maar zal seponeren praten over zijn toekomst tot na het Europees Kampioenschap onder 21.
De 20-jarige middenvelder - die is uitbesteed aan Vitesse Arnhem - is het onderwerp van een transfer bod van Chelsea geweest, gemeld te worden in de regio van £ 7.000.000.
Van Ginkel scoorde acht goals in de Eredivisie vorig seizoen en is momenteel betrokken in Nederland Under-21s ploeg concurreren in Israël.
Het lijkt zijn potentieel transfer naar Chelsea zal niet worden verzegeld tot na het toernooi, hoewel, met de speler enthousiast over de nadruk op presteren voor zijn land.

"De Premier League is een zeer goede competitie, ik denk dat elke jonge speler wil om daar te spelen", aldus Van Ginkel tegenover Sky Sports News Radio.
"Ik weet wat mensen willen horen, maar ik ben niet van plan om iets over die nu zeggen.
"Ik moet focussen op dit toernooi Daarna zal ik nadenken over mijn toekomst -.. Niet nu"
Ajax zijn ook enthousiast over Van Ginkel, maar aangenomen wordt dat Vitesse niet willen verkopen aan een club in dezelfde competitie.
Van Ginkel is reeds afgedekt door Nederland senior team.

No comments:

Post a Comment