Friday, June 14, 2013

Begovic ikke ønsker at forlade Stoke


Asmir Begovic har bekræftet sit engagement Stoke midt rapporter om en overførsel væk fra klubben.
Bosnien-Hercegovinas internationale målmand sat i en perlerække af imponerende præstationer for Britannia Stadium tøj sidste sæson, da Stoke sikrede en 13.-placeret Udfør i Premier League.
Hans formular har ført til spekulationer forbinder ham med Manchester United og Liverpool.
Men den 25-årige hævder, at han ser frem til kampen for at beholde sit nummer et status ved Stoke, med Jack Butland og Thomas Sørensen giver masser af konkurrence om den tidligere Portsmouth målmand.
"Jeg er glad for at være her, og jeg er glad for at bo her," fortalte han The Sentinel.

"Jeg glæder mig til at rapportere tilbage i pre-season, møde den nye leder og personale og revner på den nye sæson.
"Det vigtigste er, jeg på en klub, hvor jeg afgjort, og jeg føle sig godt tilpas. Alle har været rigtig god for mig, og formanden har været fantastisk, så jeg kan ikke rigtig klage.
"Jeg bliver nødt til at arbejde hårdt for at holde min plads, og jeg ser frem til.
"Jack er en god up-and-coming keeper og alle kender Thomas og de kvaliteter han har. Han har en god portion erfaring og kvalitet.
"Vi har en stærk gruppe af målmænd, og jeg ser frem til at være en del af det."

No comments:

Post a Comment